Μετά την ανάλυση του διγήματος του Γιώργου Ιωάννου,οι μαθητές γράφουν για τον ιδανικό δάσκαλο:
Ο
ιδανικός δάσκαλος θα ξεκινήσει τη μέρα του αισιόδοξα, περιμένοντας με ανυπομονησία
τη στιγμή να διδάξει - και παράλληλα να διδαχθεί, επειδή το πτυχίο που
έχει κορνιζαρισμένο πάνω από το γραφείο του είναι απλά ένα χαρτί, και δεν
επιβεβαιώνει πως γνωρίζει τα πάντα-.Θα κάνει ερωτήσεις στους μαθητές του και
εξετάζοντας τις διαφορετικές απαντήσεις τους, θα θέσει άλλες ερωτήσεις στον
εαυτό του. Θα πειραματισθεί, θα βρει εάν κάπου υπάρχει λάθος και θα δει το
πρόβλημα από άλλες οπτικές γωνίες-αυτές των μαθητών-.Θα μοιρασθεί μαζί τους τις
σκέψεις και τις υποθέσεις του και αν χρειαστεί θα κάνει τις απαραίτητες
διευκρινίσεις. Αφού βεβαιωθεί πως όλες οι απορίες λυθούν ,θα προχωρήσει μαζί με
τους μαθητές του σε νέες απορίες να λύσουν. Θα κάνει το μάθημα πιο
διασκεδαστικό και φιλικό σε αυτούς βάζοντάς τους να δουλέψουν σε ένα θέμα
άλλοτε ατομικά και άλλοτε ομαδικά. Θα σεβασθεί την προσπάθεια του καθένα από
αυτούς και θα τους παροτρύνει για άλλη μια, καλύτερη τη φορά. Θα αφήσει καμιά
φορά τους μαθητές να πιστέψουν πως ξεχάστηκε και άλλαξε το θέμα συζήτησης, κάνοντάς
το λιγότερο τυπικό και ουδέτερο, κρατώντας μια ακόμα πιο φιλική και παρεΐστικη
στάση προς αυτούς, έχοντας πάντα όμως τον έλεγχο και τον κατάλληλο σεβασμό.
Γιασεμή Κιοσέογλου
Ο ιδανικός καθηγητής ξεχωρίζει από την αγάπη του
στους μαθητές του. Έχει υπομονή και χαμογελάει ειλικρινά προσπαθώντας να κάνει
το μάθημα του ενδιαφέρον. Θα ήθελα να ασχολείται με τους μαθητές του και να
αποδέχεται τα λάθη τους. Επαινει και της πιο μικρές επιτυχίες τον μαθητών του
και κάποιες φορές γελάει με τα αστεία τους. Τέλος ο ιδανικός καθηγητής πρέπει
να συμπεριφερεται ισοτιμα στους μαθητές του δίνοντας ευκαιρίες σε όλους και να
τους καθοδηγεί με χρήσιμες συμβουλές.
Χριστίνα
Δρόσου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου