Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

Ερωτόκριτος και Αρετούσα: Εργασίες



Το γράμμα της Αρετούσας στον πατέρα της

Πάτερα,
Αποφάσισα να σου γράψω αυτό το γράμμα για να σου πω πως δεν μπορώ να ζήσω μακριά από τον Ερωτόκριτο. Μου λείπει και νοσταλγώ τις  όμορφες στιγμές που πέρασα μαζί του. Επίσης θέλω να σου πω, πως νιώθω ένα τεράστιο κενό μέσα μου που κανένας άντρας ακόμα και βασιλικής καταγωγής δεν μπορεί να αναπληρώσει καθώς η καρδιά μου ανήκει μόνο σε αυτόν. Περιμένω με ανυπομονησία την στιγμή που θα αντικρίσω τα υπέροχα του μάτια και να τον νιώσω ξανά στην αγκαλιά μου. Ακόμα πρέπει να σου πω πως τον βλέπω στα όνειρα μου ελπίζοντας να πραγματοποιηθούν μια μέρα. Μετά από πολλές ώρες σκέψεις αποφάσισα ότι  το καλύτερο για μένα θα ήταν να πάω να τον βρω και να ξαναζήσω μαζί του την υπόλοιπη ζωή μου.  Ξέρω ότι αυτό θα σε πληγώσει αλλά είναι η δική μου απόφαση και σε παρακαλώ να την σεβαστείς .

                                                                                                          Η κόρη σου 




Ακολουθεί βίντεο οπτικοποίησης του αποχωρισμού ΕερωτόκριτουᾹρετούσας από τους μαθητές Ιωάννη Παπανικόλα,Κώστα Παρτσανάκη και Ιμπραήμ Σαρρή

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου