Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

time toast


Χρονογραμμή (Timeline)
Η χρονογραμμή είναι ένας απλός τρόπος οπτικής αναπαράστασης της σχέσης μιας αφηρημένης έννοιας, του χρόνου, με την ανθρώπινη δραστηριότητα. Εικόνες, χάρτες, σχεδιαγράμματα, πίνακες, χρονολογικές ενδείξεις, επεξηγηματικά κείμενα, πηγές, αξιοποιούνται και αποτελούν το υλικό της οπτικής αυτής αναπαράστασης. 
Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλά δωρεάν εργαλεία για την δημιουργία χρονογραμμών, κάποια από τα οποία είναι τα ακόλουθα:
  1. Capzles (www.capzles.com)
  2. Dipity (www.dipity.com)
  3. HSTRY (https://www.hstry.co/)
  4. Meograph (www.meograph.com)
  5. MyHistro (www.myhistro.com)
  6. OurStory (www.ourstory.com)
  7. ReadWriteThink (www.readwritethink.org)
  8. TimeGlider (http://timeglider.com)
  9. TimeRime (www.timerime.com)
  10. TimeToast (www.timetoast.com)

Το TimeToast  (www.timetoast.com)
είναι μια εύχρηστη διαδικτυακή εφαρμογή που επιτρέπει σε μαθητές και εκπαιδευτικούς να δημιουργούν τις δικές τους χρονογραμμές. Το περιβάλλον του είναι λιτό και ο χρήστης καταφέρνει σε λίγα μόνο βήματα να δημιουργήσει χρονογραμμές που δύνανται να περιέχουν φωτογραφίες, πληροφοριακό υλικό αλλά και υπερσυνδέσεις προς όποια ιστοσελίδα επιθυμεί ο δημιουργός τους.
Κάθε χρήστης μπορεί να κάνει δωρεάν εγγραφή ή να συνδεθεί μέσω των κωδικών που έχει για τον λογαριασμό του στο facebook. Οι μόνες δυνατότητες της εφαρμογής που δεν παρέχονται δωρεάν είναι: (α) η δυνατότητα συνεργασίας των χρηστών για τη δημιουργία μιας κοινής χρονογραμμής και β) η δυνατότητα προσθήκης νέων μελών/χρηστών.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει ως δυνητική αφετηρία το 100 μ.Χ. και απαιτεί την εισαγωγή ακριβούς ημερομηνίας με τη μορφή "ημέρα/μήνας/έτος".
Εκτός από την προβολή σε μορφή χρονοδιαγράμματος υπάρχει και η δυνατότητα προβολής με τη μορφή λίστας. 
Εκπαιδευτική Αξιοποίηση της Χρονογραμμής
Οι διδάσκοντες μπορούν να αναθέτουν στους μαθητές τη δημιουργία χρονογραμμής, προκειμένου να προσελκύουν το ενδιαφέρον τους, να τους εμπλέκουν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία και να ενθαρρύνουν τη συνεργατική μάθηση, την ανάληψη πρωτοβουλιών και την αυτενέργεια.
Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να εξασκούνται αφενός στην αναγνώριση και την κατανόηση της αλληλουχίας των γεγονότων και αφετέρου στον κατάλληλο τρόπο διασύνδεσης των πληροφοριών. Με τον τρόπο αυτό, αναπτύσσουν δεξιότητες αναγνώρισης, σχεδιασμού και παραγωγής αφηγηματικού λόγου.

Δημιουργία λογαριασμού στο timetoast.Μπορείτε να δείτε πώς γίνεται εδώ 
Μπορείτε να γνωρίσετε το περιβάλλον του εδώ
Να δείτε πώς δημιουργείται μια χρονογραμμή εδώ  
Τις δυνατότητες που παρέχει το διαδικτυακό αυτό εργαλείο εδώ
και ένα παράδειγμα:

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου