Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Olimpos news :Ραψωδία α

Οι μαθητές του Α3 δουλεύοντας πάνω στα φύλλα εργασίας που τους δόθηκαν στο μάθημα της Οδύσσειας,μεταφέρθηκαν νοερά στον Όλυμπο και στην Ιθάκη,έγιναν δημοσιογράφοι,θεοί και θνητοί, έκαναν αναχρονισμούς,έγραψαν,υποδύθηκαν ρόλους,έμαθαν και  γέλασαν!


Ραψωδία α΄ στίχοι 26-108
Συνέντευξη από τη θεά Αθηνά

Δημοσιογράφος: Σεβαστή θεά σας καλωσορίζουμε στο στούντιο της εκπομπής μας και θα θέλαμε να μας μιλήσετε ξεκάθαρα για όσα ακριβώς συνέβησαν πριν από λίγη ώρα στο έκτακτο συνέδριο των θεών.
Αθηνά: Μαζευτήκαμε  όλοι οι θεοί στον Όλυμπο και ψηφίσαμε δημοκρατικά(λέμε τώρα)να κουφάνουμε τον Πολύφημο για να μας δει και να μας κυνηγήσει…


Δημοσιογράφος: Λοιπόν, θεϊκή Αθηνά, πείτε μας πώς ξεκίνησε η κουβέντα για τον πολύπαθο Οδυσσέα;
Αθηνά: Θα στο πω απλά…τον έχω ερωτευτεί τρελά!


Δημοσιογράφος: Όπως δήλωσαν κατά την έξοδό τους από το παλάτι αρκετοί θεοί, κρατήσατε ιδιαίτερα ευνοϊκή στάση προς τον Οδυσσέα. Για ποιο λόγο συνέβη αυτό;
Αθηνά: Είμαι η πιο πονηρή θεά…χαχα! Θα τους σκότωνα όλους, αν λέγανε κακιά κουβέντα για τον Οδυσσέα!

Δημοσιογράφος: Ισχύει αυτό που μάθαμε, ότι δηλαδή κατηγορήσατε τη θεϊκή Καλυψώ και τον πατέρα της;
Αθηνά: Φυσικά και είναι αλήθεια. Αυτή προσπαθεί να μου κλέψει τον άντρα και ο πατέρας νομίζει ότι κάποιος είναι, αφού κρατάει τη γη…

Δημοσιογράφος: Ο πατέρας σας, ο Δίας, ποια στάση κράτησε στο ζήτημα του Οδυσσέα;
Αθηνά: Νομίζω ότι τον είχε ξεχάσει, αλλά όταν του μίλησα με άκουσε με προσοχή. Έλειπε και ο Ποσειδώνας που δεν χωνεύει με τίποτα τον Οδυσσούλη μου ,είδε  και το κοντάρι μου…δεν μπορούσε παρά να συμφωνήσει  χαχα!

Δημοσιογράφος: Και τελικά τι αποφασίσατε στη συνέλευση;
Αθηνά: Αποφασίσαμε να επιστρέψει ο Οδυσσέας στην Ιθάκη. Πρώτα όμως θα στείλουμε τον Ερμή στην Ωγυγία και εγώ θα πάω στην Ιθάκη να βρω τον Τηλέμαχο, να δω τι κάνει κι αυτό το κακόμοιρο…

Δημοσιογράφος: Δε φοβόσαστε την αντίδραση του Ποσειδώνα;

Αθηνά: Τι να μας κάνει κι αυτός; Μια ψεύτικη τρίαινα από τα lidl έχει…Θα θυμώσει και μετά θα του περάσει!

Δημοσιογράφος: Από το θεό Ερμή μάθαμε ότι αποφασίσατε να τον στείλετε στην Ωγυγία. Μήπως θα θέλατε να μας αποκαλύψετε το λόγο του ταξιδιού αυτού;

Αθηνά: Σκέφτηκα να τον στείλουμε  να πει σε αυτή τη σουρλουλού να αφήσει ελεύθερο πια τον Οδυσσέα. Βέβαια δε σας κρύβω πως έχω την ελπίδα μήπως η Καλυψώ ερωτευτεί τον Ερμή (έχει χρόνια ν τον δει κι έχει γίνει κούκλος)και αφήσει τον Οδυσσέα χωρίς πολλά δράματα.

Δημοσιογράφος: Πριν βγούμε στον αέρα μας ζητήσατε να είμαστε σύντομοι στις ερωτήσεις μας, επειδή θέλετε να αναχωρήσετε το συντομότερο για την Ιθάκη. Τι ακριβώς έχετε στο πονηρό σας μυαλό;
Αθηνά: Θέλω να εξοντώσω την Πηνελόπη για να παντρευτώ τον Οδυσσέα χα χα! Μην ανησυχείτε… θα μάθετε γρήγορα νέα μου. Περιμένετε μέχρι την επόμενη ραψωδία!

Δημοσιογράφος: Να μην σας καθυστερούμε λοιπόν! Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε και σας ευχόμαστε καλή επιτυχία στο σχέδιό σας.
Αθηνά: Κι εγώ σας ευχαριστώ!

Ηλίας Μαστρογιώργης -Δημήτρης Μιμερίνης –Κωνσταντίνος Μεταξωτός -Ᾱθανάσης Μίτεβ



Ραψωδία α΄ στίχοι 109-173             Συνέντευξη από τη θεά Αθηνά

Δημοσιογράφος: Σεβαστή θεά σας καλωσορίζουμε στο στούντιο της εκπομπής μας και θα θέλαμε να μας  πείτε δυο λόγια για τo τελευταίο ταξίδι σας στην Ιθάκη. Ήταν προγραμματισμένο;

 Αθηνά: Καλησπέρα και από μένα. Έχετε χαιρετίσματα και από τους άλλους θεούς. Στην αρχή ήταν προγραμματισμένο για Δευτέρα. Τα καράβια όμως είχαν απεργία και είχα στείλει τα σανδάλια μου στο ΄Εxpess Servise by Hfaistos” .Τελικά χθες κατάφερα να πάω.

Δημοσιογράφος: Πριν βγούμε στον αέρα μας ζητήσατε να είμαστε σύντομοι στις ερωτήσεις μας, επειδή θέλετε να παρακολουθήσετε από κοντά τις εξελίξεις σχετικά με τον νόστο του Οδυσσέα. Ποιος ήταν ο σκοπός της επίσκεψης σας;

Αθηνά: Πήγα για να βοηθήσω τον Τηλέμαχο, τον γιο του αγαπημένου μου Οδυσσέα! (αναστενάζει)

Δημοσιογράφος: Αληθεύει ότι  ταξιδεύετε ινγκόγνιτο;

Αθηνά: Ναι, γιατί δεν μου αρέσει να είμαι στο φως της δημοσιότητας. Είμαι μετριόφρων(να τα λέμε αυτά)!

Δημοσιογράφος: Ποια ήταν η πρώτη εικόνα που αντικρίσατε μόλις φτάσατε στο παλάτι του Οδυσσέα;

 Αθηνά: Καλά στο παλάτι του Οδυσσέα επικρατούσε χάος!!!Χωρίς παρέξηγηση, αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται. Κάποιοι τρώγανε λυσσασμένα τα κρέατα και κάποιοι βγάζανε σέλφι με τους κήρυκες.

Δημοσιογράφος: Ποιος σας υποδέχτηκε;

Αθηνά: Με υποδέχτηκε ο Τηλέμαχος-χωρίς βέβαια να ξέρει ποια είμαι (ξέρετε άλλαξα μορφή. Παρουσιάστηκα ως Μέντης ο βασιλιάς των Ταφιωτών. Αχ!   σε εμάς τους θεούς αρέσουν αυτά τα παιχνίδια)

Δημοσιογράφος: Τον είχατε συναντήσει ξανά στο παρελθόν;

Αθηνά: Όχι δεν έτυχε… είχα  γνωρίσει όμως τον πατέρα του (αναστενάζει) 
Δημοσιογράφος: Είστε ευχαριστημένη από την υποδοχή;

Αθηνά: Ναι, αμέ, μια χαρά πέρασα… έφαγα και τζάμπα γήινο φαγητό…

Δημοσιογράφος: Υπήρξε κάτι που σας έκανε εντύπωση;

Αθηνά: Όλοι οι μνηστήρες που έβλεπαν I.F.C. (Ithaki  football Club)!

Δημοσιογράφος: Πολύ ενδιαφέρον. Να μην σας καθυστερούμε λοιπόν! Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε και σας ευχόμαστε καλή επιτυχία στο σχέδιό σας.

Αθηνά: Παρακαλώ, δεν έκανα κάτι σημαντικό. Όπως σας είπα δεν θέλω να βγαίνω στο φως της δημοσιότητας, αυτή τη φορά όμως το έκανα για το καλό του αγαπημένου μου Οδυσσέα (αναστενάζει).

Αστερούλα Μάγκου-Μύριαμ Μανσούρ-Στέλιος Μεταξάς –Χρήστος Λαουμζής



Συνέντευξη με τον Τηλέμαχο ραψωδία α στίχοι  109-173
  Δημοσιογράφος :   Αγαπητοί τηλεθεατές καλησπέρα. Σήμερα έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε στο στούντιο της εκπομπής μας  έναν διάσημο νεαρό.  Τηλέμαχε,  σας καλωσορίζουμε και θα θέλαμε να μας  πείτε δυο λόγια για σας ,για να σας γνωρίσουν και αυτοί  που δεν σας ξέρουν. Ποιος είστε λοιπόν;
Τηλέμαχος: Είμαι γιος του Οδυσσέα ,του βασιλιά της Ιθάκης και της Πηνελόπης.Είμαι δεκαεπτά χρονών. Χαίρομαι πολύ που ήρθα στην εκπομπή σας. Ξέρετε δε μου δίνεται  συχνά η ευκαιρία να βγαίνω από το παλάτι.
  Δημοσιογράφος : Είστε το μοναδικό παιδί τους;  
Τηλέμαχος: Ναι, βέβαια..ε… ε… έτσι νομίζω δηλαδή.
  Δημοσιογράφος: Δηλαδή  μετά  την εξαφάνιση του πατέρα σας του Οδυσσέα η μητέρα σας δεν απέκτησε άλλη οικογένεια;
Τηλέμαχος: Φυσικά και όχι, παρόλο που ήθελαν να την κατακτήσουν πολλοί άντρες, επειδή είναι  μια ΚΟΥΚΛΑΡΑ!
 Δημοσιογράφος: Πώς είναι η κατάσταση στο παλάτι μετά την απομάκρυνση του Οδυσσέα;  
 Τηλέμαχος: Η κατάσταση στο παλάτι δεν είναι ευχάριστη, γιατί έχουν έρθει μνηστήρες από όλο τον κόσμο. Πίνουν και τρώνε σαν γουρούνια και καταστρέφουν το παλάτι.
 Δημοσιογράφος: Ποια είναι η γνώμη σου για τους μνηστήρες;
 Τηλέμαχος: Οι μνηστήρες κατά τη γνώμη μου είναι εγωιστές και αχάριστοι! Δε σέβονται ούτε την περιουσία ούτε την προσωπική μας ζωή!
Δημοσιογράφος: Θεωρείς κάποιον από αυτούς άξιο να διαδεχτεί τον πατέρα σου;
 Τηλέμαχος:  Όχι! Κανέναν! Νομίζω ότι όλοι οι  μνηστήρες είναι κατώτεροι ,ενώ ο πατέρας μου ήταν άντρακλας(από ό,τι μου λένε ).
Δημοσιογράφος: Εσύ μιλάς ποτέ μαζί τους;
 Τηλέμαχος: Όχι φυσικά! Καταρχάς πειράζουν τη μαμά μου! Να έρθει θέλω επιτέλους ο πατέρας μου να τους μαχαιρώσει και να πάνε στον Πλούτωνα να ησυχάσουμε!


Δημοσιογράφος: Αφού δε σου αρέσει η κατάσταση στο παλάτι γιατί δεν κάνεις κάτι για να την αλλάξεις;
Τηλέμαχος: Γιατί δεν αισθάνομαι ότι μπορώ… και οι μνηστήρες με κοροϊδεύουν και μου λένε διάφορα… μου κάνουν bullying !
Δημοσιογράφος: Πληροφορηθήκαμε ότι επισκέφτηκε το παλάτι πριν λίγο ένας φίλος του πατέρα σου από παλιά.
Τηλέμαχος:  Ε..ε..ε..ναι ναι, τον φιλοξένησα για λίγο..Μιλήσαμε και για τον μπαμπά μου. Αλλά δεν  τον πήγα μέσα με τους μνηστήρες. Καθίσαμε σε άλλο δωμάτιο για να τα πούμε με την ησυχία μας.
Δημοσιογράφος: Χάρηκες που τον είδες; Πιστεύεις ότι μπορεί να σε βοηθήσει;
Τηλέμαχος: Χάρηκα πάρα πολύ που τον είδα. Μου είπε πως είναι παιδικός φίλος του μπαμπά μου και πως μπορεί να με βοηθήσει να τον βρω.
Δημοσιογράφος: Πες μας Τηλέμαχε πιστεύεις ότι ζει ο πατέρας σου;
Ελπίζω να είναι ζωντανός και να γυρίσει γρήγορα πίσω στην πατρίδα μας και να διώξει τους μνηστήρες! Αν αργήσει σκέφτομαι να πάω και στην Νικολούλη… Αν μας βλέπει να ξέρει πως εγώ και η μητέρα μου τον αγαπάμε και τον περιμένουμε!
Δημοσιογράφος: Σε ευχαριστούμε για τις σημαντικές εξομολογήσεις που μας έκανες. Ευχόμαστε τα καλύτερα για σένα και την οικογένεια σου. Ελπίζω να τα ξαναπούμε!
Τηλέμαχος: Σας ευχαριστώ πολύ που με καλέσατε και ελπίζω τηνεπόμενη φορά που θα τα πούμε η ζωή μου να πάει προς το καλύτερο.Γειά σας!
Ιρένα Μπάλλα-Ευαγγελία Μιχελάκη-Αλμπάνα Μίσκου-΄Εμιλυ Κωστογλάκη






  Συνέντευξη από τον Φήμιο Ραψωδία α στίχοι 109-173
  Δημοσιογράφος :  Καλημέρα σας  κύριε Φήμιε.
   Φήμιος :  Καλημέρα σας! Γνωριζόμαστε; Ποιος είστε;
  Δημοσιογράφος:  Είμαι δημοσιογράφος από το Olimpos news και κάνω ένα ρεπορτάζ σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στο παλάτι του Οδυσσέα . Σκέφτηκα να μιλήσω πρώτα με εσάς.
   Φήμιος : Ήρθατε να μου πάρετε συνέντευξη; Τιμή μου! Πείτε μου
  Δημοσιογράφος:   Πρώτα πρώτα θα ήθελα να σας ρωτήσω  πώς βρίσκετε  την κατάσταση στο παλάτι μιας και ζείτε χρόνια εκεί.
   Φήμιος :  Α, παιδί μου η κατάσταση εδώ στο παλάτι είναι ανεξέλεγκτη… Αυτοί οι μνηστήρες είναι μεγάλα γαϊδούρια! 
Δημοσιογράφος:  Άρα η κατάσταση δεν σας ευχαριστεί.
   Φήμιος : Βεβαίως και δε με ευχαριστεί… μα από ανάγκη μένω …τι να κάνω; 
 Δημοσιογράφος:  Πιστεύετε ότι ο Τηλέμαχος  μπορεί να δράσει  για να διώξει τους μνηστήρες;
Φήμιος : Χαχαχα! Ο Τηλέμαχος !Δεν ξέρει από αυτά… είναι μικρό παιδί. 
Δημοσιογράφος: Πιστεύετε ότι μπορείτε να κάνετε κάτι ώστε να βοηθήσετε  να φύγουν οι μνηστήρες από το παλάτι;
Φήμιος :Κάποιος πιο ικανός από μένα θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα! Εγώ δυστυχώς είμαι  μόνο ένας απλός τραγουδιστής .
Δημοσιογράφος: Και μια τελευταία ερώτηση. Πώς νιώθετε για αυτά που συμβαίνουν;
Φήμιος : Νιώθω πολύ δυσάρεστα για όλα αυτά, αλλά τι να κάνω; Έχω και άλλα πράγματα με τα οποία πρέπει να ασχοληθώ, όπως η καριέρα μου. 
Δημοσιογράφος:  Ευχαριστώ πολύ  για το χρόνο που  διαθέσατε.
Φήμιος : Εγώ σας ευχαριστώ! Πότε θα το δείξετε στην τηλεόραση για να δω τη διασημότητά μου;
Άννα Μουχατζίρι-Ειρήνη Κώστογλου-Πόπη Μάρκου-Χαρούλα Κωνσταντά 





  Συνέντευξη από τον Φήμιο Ραψωδία α στίχοι 109-173
  Δημοσιογράφος :  Καλημέρα σας  κύριε Φήμιε.
   Φήμιος :  Καλημέρα και σε σας!
  Δημοσιογράφος:  Είμαι δημοσιογράφος από το Olimpos news και κάνω ένα ρεπορτάζ σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στο παλάτι του Οδυσσέα . Σκέφτηκα να μιλήσω πρώτα με εσάς.
   Φήμιος : Τι να σας πρωτοπώ; Εκεί κάθε μέρα οι μνηστήρες είναι σαν να κάνουν πάρτι. Το μόνο που με παρηγορεί είναι το κίτρινο καναρινάκι μου, ο Πίπης!
  Δημοσιογράφος:   Πρώτα πρώτα θα ήθελα να σας ρωτήσω  πώς βρίσκετε  την κατάσταση στο παλάτι μιας και ζείτε χρόνια εκεί.
   Φήμιος : Α, πολύ εύκολη απάντηση! Με δύο ή  μπορεί με τρεις λέξεις  να σας απαντήσω :ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ! Άσε που βρωμάει κιόλας με τις ποδάρες τους πάνω στο τραπέζι!
Δημοσιογράφος:  Άρα η κατάσταση δεν σας ευχαριστεί.
   Φήμιος : Όχι βέβαια!
Δημοσιογράφος:  Πιστεύετε ότι ο Τηλέμαχος  μπορεί να δράσει  για να διώξει τους μνηστήρες;
Φήμιος : Σιγά μην μπορεί αυτός… υτός δεν μπορεί να πειράξει ούτε ένα μυρμηγκάκι!
Δημοσιογράφος: Πιστεύετε ότι μπορείτε να κάνετε κάτι ώστε να βοηθήσετε  να φύγουν οι μνηστήρες από το παλάτι;
Φήμιος : Πολύ απλά..όχι!
Δημοσιογράφος: Και μια τελευταία ερώτηση. Πώς νιώθετε για αυτά που συμβαίνουν;
Φήμιος : Μααα… μαρμελάδα στα αυτιά έχετε; Σας είπα: παίρνω χάπια για τηνπίεση!
Δημοσιογράφος:  Ευχαριστώ πολύ  για το χρόνο που  διαθέσατε.
Φήμιος : Σιγά καλέ..εγώ σας ευχαριστώ!
Ντανιέλα Λάμα , Νίκος Μετζαλίρας
Βιολέτα Μαργαρίτη, Κλεοντόρ Ματάι,






1 σχόλιο: