Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020

Αγαπημένο μου ημερολόγιο

 Τι ; Μόνο η Άννα Φρανκ θα κρατά ημερολόγιο; 

Γράψαμε κι εμείς τα δικά μας! Και πού ξέρετε;Ίσως μια μέρα διαβαστούν από όλο τον κόσμο!😀

 

 

Σαλαμίνα, Τετάρτη 04/11/2020

Αγαπητό μου ημερολόγιο,

Δεν λένε "η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται"; Ε λοιπόν η δικιά μου δεν ήταν καλή… Με λίγα λόγια ήταν καταστροφική! 

  Ας τα πάρω από την αρχή. Το πρωί στις 07:00 χτύπησε το ξυπνητήρι. Το άφησα να χτυπάει, με αποτέλεσμα να κοιμηθώ ξανά και να ξυπνήσω στις 07:30. Ένα το κρατούμενο. Σηκώθηκα άρον-άρον, πήρα το πρωινό μου (υποτίθεται) και άρχισα να ντύνομαι. Μέχρι να βρω τι θα φορέσω είχε πάει ήδη… Ωχ αμάν! 07:45! Και δεν είχα κάνει τίποτα! Έβαλα ότι βρήκα μπροστά μου και πήγα να πλυθώ. Όπως έπλενα λοιπόν το πρόσωπο μου, έτσι, καθώς πήγα να αρπάξω την πετσέτα, έπεσα κάτω! Μπράβο μου! Καλά τα κατάφερα και πάλι! Για να μην τα πολυλογώ, μέχρι να φτάσω στο σχολείο ήταν όλα ομαλά. 

 Την πρώτη ώρα είχαμε μαθηματικά. Μπήκαμε μέσα στην τάξη, κάναμε προσευχή και ο καθηγητής μάς είπε να βγάλουμε τα βιβλία. Τα βγάζω, ανοίγω το τετράδιο και… Ω ναι! Ξέχασα να κάνω τις ασκήσεις. Ουψ! Έμεινα αμίλητος για να μην με καταλάβει. Και κάποια στιγμή, εκεί που τελειώνει μια άσκηση, μου φωνάζει: "Μοτσάκο, πες μου την άσκηση 7" .  Εγώ να έχω μείνει άγαλμα σαν τον Ερμή του Πραξιτέλη! Να έχω από την μία να ακούω τους συμμαθητές μου να προσπαθούν (χωρίς αποτέλεσμα) να μου πουν την απάντηση και από την άλλη, τον καθηγητή να με κοιτάζει με ένα ύφος σαν να μου λέει |"‘Ήμαρτον  παιδί μου"! Τέλος πάντων… Είχαμε τετράωρο… Τουλάχιστον στα άλλα μαθήματα δεν ξέχασα να κάνω τις ασκήσεις (χιχι)!

 Αυτά μέχρι τώρα. Σε αφήνω γιατί έχω αφήσει το επεισόδιο της σειράς που βλέπω στην μέση.

Δικός σου,

Πέτρος

 Υ.Γ.Και για όσους δεν κατάλαβαν, στο ημερολόγιο ήταν ο Πέτρος Μοτσάκος από το Β1

 

 

 

 


Αγαπητό μου ημερολόγιο

Σήμερα ήταν μία ηλιόλουστη και χαρούμενη μέρα στο σχολείο.Την πρώτη ώρα είχαμε μαθηματικά που τα λατρεύω, γράψαμε και τεστάκι με δύο πράξεις. Ήταν πολύ εύκολο. Σαν ένα μικρό σε διάρκεια παιχνιδάκι. Βαριόμουνα πάρα πολύ, επειδή ήμουν ο  μόνος που είχε τελειώσει τόσο γρήγορα,αλλά έκανα υπομονή. Οι άλλες δύο ώρες κύλησαν πολύ γρήγορα, μέχρι που ήρθε η ώρα να μπει ο κύριος ……… στην τάξη. Τον φοβούνται όλοι λες και θα τους φάει, αλλά πάντως μας κάνει να σκάμε στα γέλια. Μετά κάναμε γυμναστική την Τέταρτη ώρα.Όλοι το λατρεύουμε αυτό το μάθημα! Μετά από το διάλειμμα φυσικά.Παίξαμε μπάσκετ και όπως πάντα έγινε της μουρλής !Τσακωνόμασταν αν έκανε βήματα ο Ελιντιον.Ευτυχώς συμφωνήσαμε ότι τελικά ήταν παράβαση του κανονισμού και σταματήσαμε να ουρλιάζουμε. Μετά από τη γυμναστική μας ανακοίνωσε η  κύρια ……….,η διευθύντρια του Γυμνασίου μας ότι σχολάμε στο πεντάωρο και όχι στο 7ωρο.Τότε όλοι πετάξαμε από τη χαρά μας  και  φύγαμε για να πάμε να πιούμε μία πορτοκαλαδα στον άγιο Νικόλαο.Αυτή ήταν η μέρα μου αγαπητό μου ημερολόγιο!

                                                                                             Άγγελος Αντωνιάδης Β1

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου