Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

Αγαπημένοι μου γονείς

 Με αφορμή το απόσπασμα του βιβλίου μας "Από το ημερολόγιο της Άννας Φράνκ", στο οποίο η Άννα εκφράζει μεταξύ άλλων τα παράπονα της προς τους γονείς της (απόλυτα δικαιολογημένα για μια φυσιολογική έφηβη 😃 ), οι μαθητές του Β1 βρήκαν την ευκαιρία να εκφραστούν.

  Γράφουν λοιπόν σε μια σελίδα ημερολογίου τους  τα δικά τους παράπονα (αληθινά ή φανταστικά,αλλά σίγουρα από καρδιάς και για τις ανάγκες της άσκησης ).Αποδέκτες; Αυτή τη φορά οι γονείς τους!

Ξεκινάμε με την εργασία του Πέτρου Μοτσάκου :



Αγαπητοί Γονείς,

Σας γράφω αυτό το γράμμα για να σας εκφράσω κάποια από τα παράπονά που έχω από εσάς.

  Ένα από τα παράπονα μου είναι ότι, όταν με ρωτάτε τι ώρα να έρθετε να με πάρετε από την βόλτα μου το Σαββατόβραδο, και σας απαντάω (για παράδειγμα 23:00 μ.μ.) μου λέτε ότι είναι πολύ αργά και τελικά μου υπαγορεύετε εσείς μια συγκεκριμένη ώρα!

  Αυτό με ενοχλεί, διότι αν είναι τελικά να μου λέτε εσείς μια ώρα, μην με ρωτάτε πριν… Ένα άλλο παράπονο μου είναι ότι κάθε φορά που κάνω έναν  καινούργιο/α  φίλο/η, μου κάνετε ολόκληρη ανάκριση: Όνομα, επίθετο, τηλέφωνο, καταγωγή, οικογενειακή κατάσταση κ.π.α. Λες και έμπλεξα με κανέναν εγκληματία! Ηρεμήστε λίγο! Ξέρετε δεν θα έκανα παρέα με άτομα τα οποία δεν διάλεξα προσεκτικά εγώ.

Αυτά και πολλά άλλα παράπονα έχω τα οποία για να τα πω, θα πρέπει να σας στείλω πάνω από δύο γράμματα…

Με αγάπη, εκτίμηση και σεβασμό,

Ο γιος σας, 

Πέτρος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου