Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Δημιουργικές εργασίες για τους στίχους 174-324 της ραψωδίας α


     Υποθέστε ότι ένας από τους μνηστήρες κρυφοκοιτούσε τον Τηλέμαχο και τον Μέντη και κρυφάκουγε τη συζήτησή τους. Γράψτε ένα σύντομο κείμενο στο οποίο θα μεταφέρετε με μεγάλη έκπληξη στους υπόλοιπους μνηστήρες όσα συνέβησαν μπροστά στα μάτια του.

Μνηστήρας1:- Τι φόβος! Τι τρόμος! Τι ήταν αυτό που μας βρήκε; Αυτός ο παλιο… ξένος θέλει να μας βγάλει από τη μέση!
Μνηστήρας 2:Τι βλακείες λες πάλι; Είμαστε τόσοι πολλοί και δυνατοί που δεν μπορεί να μας συντρίψει κανείς.
Μνηστήρας 3 : Με τόσους τόνους κρέας και τόση πρωτεΐνη θα πέσουν κάτω ξεροί!

Μνηστήρας 2:  Πού κολλάτε ρε; Άντε γεια!
Μνηστήρας 1: Μα… μα…
Μνηστήρας 2: Μαμάκια! Δεν μασάμε εμείς!

Μνηστήρας 1:Μα ..αλήθεια σας λέω..Δε με πιστεύετε; Πηγαίνετε να ακούσετε κι εσείς!
Μνηστήρας 2:  Πλάκα μου κάνεις; Οι άντρες δεν κλαίνε…
Μνηστήρας 3 : Εντάξει, εντάξει, σε πιστέψαμε! Θα πεθάνουμε (φεύγουν τρέχοντας)


Καλλιόπη Μάρκου-΄Αννα Μουχατζίρι –ΑλμπάναΜίσκου-Ειρήνη Κώστογλου-΄Εμιλυ Κωστογλάκη-Ντανιέλα Λάμα






1ος Μνηστήρας: Μνηστήρες, καθώς πήγα να κάνω την ανάγκη μου, κρυφάκουγα τον Τηλέμαχο και έναν ξένο να μιλάνε.
2ος Μνηστήρας :Τι έλεγαν;
1ος Μνηστήρας: ότι θέλουν να μας διώξουν και άμα γυρίσει  λέει ο  Οδυσσέας θα μας σκοτώσει.

3ος Μνηστήρας: Τρελός είσαι; Ήπιες πάλι κρασί;

1ος Μνηστήρας: Όχι, αλήθεια σας λέω! Μπορεί να ήπια λίγο παραπάνω, αλλά αλήθεια  σας λέω!

4ος Μνηστήρας: Και ποιος θα τολμήσει να μας διώξει; Το νιάνιαρο;

1ος Μνηστήρας: Τι μυξιάρικο; Αυτό ούτε να μας αγγίξει δεν μπορεί!
3ος Μνηστήρας: Αυτός ,αν μας αγγίξει θα πέσει ξερός από τη μνηστηροφοβία χαχα!
1ος Μνηστήρας: Μιλούσαν σοβαρά!

2ος Μνηστήρας: Θα τον βγάλουμε από τη μέση! Τώρα σέρβιρε λίγο κρασί να μεθύσουμε κι εμείς!

Στέλιος Μεταξάς-Γιώργος Μάρκου-Χρήστος Λαουμζής –Βασίλης Μαστόρος





  Συνεχίστε την ιστορία (στίχος 360) βάζοντας τον Τηλέμαχο να μονολογεί. Να λάβετε υπόψη σας τη συναισθηματική του κατάσταση μετά την αποκάλυψη της θεάς Αθηνάς.


Omg! Τόση ώρα μιλούσα με έναν Θεό ! Πού να πάρει! Δεν είχα μαζί μου το iphone 6s να βγάλω  και καμιά σέλφι με τον Θεό ,να την ανέβαζα στο Olymposbook και να πάρω και κανένα like παραπάνω. Πω πω! Τόση ώρα χάζευα και δεν κατάλαβα τίποτα …Και τώρα τι θα κάνω; Πάω να ξαπλάρω μήπως ξαναέρθει στο όνειρό μου…
Κώστας Μιχαλλάρης- Κλεοντόρ Ματάι- Κσανιέλ Μουλάι-Δημήτρης Λιβυδίκος-Νίκος Μετζαλίρας





Μετατρέψτε το απόσπασμα 300-330 σε διάλογο στον οποίο ο Τηλέμαχος σε κάθε συμβουλή της Αθηνάς θα εκφράζει τις επιφυλάξεις του ή τους φόβους του.

Θεά Αθηνά:  Άκου λοιπόν τι θα σου πω και βάλε το καλά στο νου σου: αύριο κιόλας κάλεσε τους Αχαιούς σε συνέλευση για το θέμα των μνηστήρων

Τηλέμαχος: Εγώ δεν το κάνω αυτό,γιατί είμαι μωρό και ντλέπομαι…

Θεά Αθηνά:   Τηλέμαχε ,παιδί μου, σοβαρέψου!Είσαι πια ολόκληρος άντρας!

Τηλέμαχος: Εντάξει πιο βρε  Μέντη..θα σοβαρευτώ(σε λίγο καιρό)!

Θεά Αθηνά:  Λοιπόν, συνεχίζω! Αν η μάνα σου θέλει ακόμη να παντρευτεί, να γυρίσει στον πατέρα της για να της βρει έναν άξιο γαμπρό.

Τηλέμαχος: Να παντρευτεί; Πάλι; Ποιος θα την πάρει σε τέτοια ηλικία;

Θεά Αθηνά:  Γιατί; Μια χαρά κρατιέται η μητέρα σου! Και όμορφη είναι και γοητευτική είναι…

Τηλέμαχος: Μέντη, σε αγαπάω, σε εκτιμάω, αλλά τη μαμά μου δεν σου τη δίνω …

Θεά Αθηνά:  Ναι, τέλος πάντων. Έχω κι άλλη μια συμβουλή να σου δώσω. Πήγαινε να  βρεις τον σεβάσμιο Νέστορα στην Πύλο και τον ξανθό Μενέλαο στη Σπάρτη για να μάθεις για τον πολυμήχανο πατέρα σου.

Τηλέμαχος: Ποιος φτιάχνει βαλίτσες τώρα;Έχει ακριβύνει και η Αegean!

Θεά Αθηνά:  Τηλέμαχε, όπως σου είπα και πριν σοβαρέψου! Άντε γεια σου τώρα! Και τα λέμε άλλη φορά .

Τηλέμαχος: Γεια σου Μέντη! Θα τα σκεφτώ!


Βιολέττα Μαργαρίτη-Μάνια Μανσουρ Ῑρένα Μπάλλα –Ευαγγελία Μιχελάκη –Αστερούλα Μάγκου






Μετατρέψτε το απόσπασμα 300-330 σε διάλογο στον οποίο ο Τηλέμαχος σε κάθε συμβουλή της Αθηνάς θα εκφράζει τις επιφυλάξεις του ή τους φόβους του.

Θεά Αθηνά:  Άκου λοιπόν τι θα σου πω και βάλε το καλά στο νου σου: αύριο κιόλας θα καλέσεις σε συνέλευση τους Αχαιούς και θα διώξεις τους μνηστήρες.



Τηλέμαχος: Εγώ είμαι 18χρονών αγοράκι… Τι να πω σε αυτά τα παππούδια;
Θεά Αθηνά:   Να πεις στους μνηστήρες να ξεκουμπιστούν, να πάνε στα σπίτια τους!


Τηλέμαχος: Είναι 118 και εγώ είμαι ένας! Σιγά μην πάω… θα με κάνουν μια χαψιά!

Θεά Αθηνά:  Τουλάχιστον να πεις στη μάνα σου να φύγει,να πάει στο παλάτι του πατέρα της ,να παντρευτεί κάποιον άλλο άντρα…

Τηλέμαχος: Όχι, φοβάμαι… μη χάσω τη μανούλα μου… Ποιος θα μου πλένει τα ρούχα;

Θεά Αθηνά:  Καημένο παιδί… Πήγαινε τότε να μάθεις  κάτι για τον πατέρα σου…

.
Τηλέμαχος: Δεν έχω δίπλωμα για να οδηγάω καράβι. Δεν ξέρω  και κολύμπι…

Θεά Αθηνά:  Συμφορααά… Άμα μάθεις ότι είναι  ζωντανός περίμενε ένα χρόνο.

Τηλέμαχος: Τι να κάνω λέει; Σιγά μην περιμένω ένα χρόνο…
Θεά Αθηνά:  Δε μας παρατάς λέω εγώ…Άντε γεια!!!

Τηλέμαχος: Όχι,περίμενε…

Ηλίας Μαστρογιώργης-Δημήτρης Μιμερίνης-Κωνσταντίνος Μεταξωτός Ᾱτανάσιος Μίτεβ



Υποθέστε ότι είστε ένας έμπιστος υπηρέτης-τρια του Τηλέμαχου και αναρωτιέστε πού πήγε ο ξένος που βρισκόταν στο παλάτι.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου