Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2023

Μαντινάδες και αποχαιρετισμοί

 Αυτές τιςμέρες διαβάζουμε τον Ερωτόκριτο του Βιτσέντζου Κορνάρου και φυσικά  τους τρυφερούς στίχους από τον αποχαιρετισμό του Ερωτόκριτου και της Αρετούσας ,

Μια δημιουργική εργασία ήταν να μεταφέρουν  οι μαθητές στο σήμερα τη σκηνή του αποχαιρετισμού.

Ας δούμε τι έγραψε η Αθηνά Νάννου  




Και η Σίλια Καπετάνιου 



                                              Γράψαμε και μαντινάδες 

Μάτια μου όμορα γλυκά και ομορφοκαμωμένα 
ζάλισες όλη τη γειτονιά,ζάλισες και μένα!


Βρέχει κι οι στάλες της βροχής βρέχουν το πρόσωπό μου 
Βράχηκαν και τα ρούχα μου ,μα και το κινητό μου.

Τα βράδια με πανσέληνο πάντα θα με πονούνε
γιατί αυτές που ήθελα με άλλους αγαπιούνται.

Θεέ μου δωσ  μου θέληση να κάτσω να διαβάσω
γιατί άμ κοπώ,το ξύλο θα χορτάσω 
                                          Γιάννης -Λάζαρος-Προκόπης-Κωνσταντίνος 

Θεέ μου δωσ μου θέληση να κάτσω να διαβάσω
Μόνο με τη χάρη σου την τάξη θα περάσω.


όταν σε έπλασε ο Θεός έκατσε να γιορτάσει,
μα όταν σε καλοκοίταξε,είπε να σε χαλάσει.

Τον φίλο τον αληθινό θα τονε δεις δτην μπόρα 
και μέχρι να σε ξαναδεί θα μετρά την ώρα. 

Μια καρδιά άλλη καρδιά εθέλει για παρέα 
μα όμως η δικη μυ θέλει τώρα τον κουρέα!
                            Σεμίνα -Αθηνά-Σιλια -Αθηνά 

Μια καρδιά άλλη καρδιά εθέλει για παρέα
έλα να γνωριστούμε για να περνάμε ωραία!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου